Sunday, July 25, 2010

Getting there
We got our Visa and I my last jab in Berlin yesterday! My flight is booked for next Thursday. My mobile phone contract is frozen for 6 months as of 2nd Aug. My parents are absolute stars, helping us out with storing all our stuff in their usual highly flexible and enduring fashion. The flat now nearly looks like it can be done by Monday morning. We've done some long days this week, and we're still getting on great. All's good on the western front. ;o)


Fast soweit
Wir haben gestern in Berlin unsere Visa und ich meine letzte Impfung bekommen! Mein Flug ist fuer naechsten Donnerstag gebucht. Mein Handyvertrag wird am 2. August fuer 6 Monate eingefroren. Meine Eltern sind Helden, haben uns mit ihrer ueblichen Flexibilitaet und Leidensfaehigkeit so sehr bei der Einlagerung unserer ganzen Sachen geholfen. Die Wohnung sieht jetzt fast so aus, als koennten wir sie bis Montag morgen schaffen. Wir haben diese Woche ein paar laaange Tage geschruppt und verstehen uns immer noch grossartig. Alles gut an der Westfront. ;o)

No comments: