Thursday, July 08, 2010

7th 7th 04
Pete and me have known each other exactly 6 years yesterday. We didn't celebrate much, as I was busy mourning the defeat of the German football team and being sick in bed with... err.. a digestive disorder. But I got a cool new espresso cup from my darling Hugsby and we followed on a bit more "World Kissing Day" celebrations from the day before... :o) I'm better now!
Today is my sister-in-laws' birthday - Congratulations, Birgit!


7.7.04
Pete und ich kennen uns an diesem Tag genau 6 Jahre. Wir haben nicht viel gefeiert, da ich mit dem Betrauern der Deutschen Niederlage im Weltcup-Halbfinale beschaeftigt war, und damit, mit... aeh... einer Verdauungsstoerung im Bett zu liegen. Aber mein Hugsby-Schatz hat mir eine coole neue Espressotasse geschenkt und wir haben unsere Feierlichkeiten zum "Weltkusstag" vom 6.7. etwas ausgeweitet... :o) Jetzt geht's mir besser!
Heute hat meine Schwaegerin Geburtstag - alles Gute, Birgit!

No comments: