Thursday, May 11, 2006


Last Minute Preparations
Booked my tourist visa yesterday. Had to answer the questions 'if I ever committed a war crime' and 'if I have been trained in explosives'. I hope they didn't have spies in my chemistry lessons...
It is quite surprising in how much detail you have to organise when you don't know when you'll be back. And I don't feel very organised. At least I've really organised work things. Anyway, I'm going tomorrow, so there's nothing for it. :)


Vorbereitungen in letzter Minute
Hab mein Touristenvisum gestern gebucht. Musste so Fragen beantworten wie 'ob ich jemals Kriegsverbrechen begangen habe' und 'ob ich Sprengstofftraining hatte'. Ich hoffe, die hatten keine Spione in unserem Chemieunterricht...
Es ist wirklich erstaunlich, wieviel Kleinscheiss man organisieren muss, wenn man nicht weiss, wann man wiederkommt. Und ich fuehle mich gerade nicht sehr organisiert. Immerhin hab ich alle Arbeitsdinge aufs Laufende gebracht. Wie auch immer, Ich reise morgen ab, also Augen zu und durch. :)

1 comment:

Manja said...

Danke, Fire!!
Bin schon ganz kribbelig... Bis bald auf diesem Kanal... :)